mirayveram 4 buçuk aylığız doktorumuz kesinlikle çorap giymeyecek evin içinde dedi ben de ilk üşümez mi diye sordum ama açıklaması çok mantıklı geldi. Bebekler ilk doğduklarında kendilerini sadece kafadan ibaret sanıyorlar, diyor. Dokunarak görerek farkına varıyorlar. Ayağını ne kadar kısa sürede keşfederse yürümesi de o kadar kolay olur diyor. Üşümeye gelince ise, biz yorgan döşek büyüdüğümüz için en ufak soğukta, rüzgarda üşüyoruz titriyoruz. Halbuki üşümek hasta etmiyor. Soğuk havada girdiğimiz kalabalık ortam, nefes nefese, iç içe olmak hasta ediyor biz de bunu soğuk aldı üşüttü, hasta oldu diye yoruyoruz diyor. Bana çok mantıklı gelmişti. Üşümüş mü diye ensesini ve karnını kontrol ediyorum. Soğuksa daha kalın ama tek parça bi şey giydirmeye gayret ediyorum. Her doktor aynı şeyi savunmayabilir, siz yine de danışın derim 🧡