Bi dünya emzik denedim Avent nuk wee adını unuttuğum bir kaç tane daha var tutmadı bibs çok önerildi onu da denedim tutmadı artık pes ediyorum öğürüyo çünkü kusacak gib oluyo daha da emzik tutmaz değil mi başka da alsam denesem zaten emziğe de çok para harcadım yada bu emziklerden aldıklarımdan nasıl alıştırabilirim