Sakvarelo ben şampuana koyarım bir yemek kaşığı. Onu saçıma uyguladığımda bi 5-10 dk bekletirim saçımda. Daha sonra durulanırım. Vücuda hemende öyle etki etmez. Ben aylardır kullanıyorum hemen hemen 2 sene oldu ve vücudumda her zaman olduğu kadar tüy var çoğalma falan olmadı hiç. Abartmışlar…