Bizde 3 sene önce almıştık kraft in gerçekten kaliteli fakat asansör yoksa tam bir felaket evimiz 4. Kat eşim kaldırıp indirirken çok zorlaniyorr evin içinde bi ordan bi oraya taşıyoruz ama yinede güzel bindi yakınımızda büyük park var ordarahatlikla kullanıyor şimdide küçük oğlum biner insallah