BOLAHENK Bebeğimi Sütten keseceğim ama mastit oluyorum, doktora gideceğim ama öncesinde sizden bilgi almak istiyorum, sütten keserken süt üretimini durdurmak için ilaç kullandınız mı, birde adı neydi yan etkisi oldu mu, bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Sevimliannee BOLAHENK 2 aylıklen saglık için emzirmeyi kesmek zorunda kalmıstım cokta sütüm vardı doktor ilaç önerdi canım bide kanallar tıkanıp iltihap olmasın diye antibiyotik yazdı antibiyotiği mutlaka iç çünkü tıkanırsa cok sıkıntı
BOLAHENK Sevimliannee bende dostinex almaya başladım ama antibiyotik almadım bilmiyordum, zaten doktorla da görüşemedim, inşallah bi sıkıntı yaşamam, çünkü bende hemen mastit oluyorum, şimdi endişelendim, bide siz süreci nasıl atlattınız biraz anlatır mısınız
Sevimliannee BOLAHENK oglum 5 yasında ondada oldum mastit antibiyotikle atlattım. Kızım 2 aylıkken kestim ben dostinex aldım bana doktor rahatsız ederse sag dedi sagdım ama yetmemiş antibiyotikle beraber basladım ilaca gögüslerim tas gibi oldu ama antibiyotik içtiğim için iltihaplanmamıs genel cerreh öle söledi. Eger mastit olıyosa antibiyotikte alın derim benimde gecmişimde vardı çünkü ben doktor kontrolünde aldım. Eger antibiyotik içmeseydim kanllarda iltihap olusacagı için işlem yapcaklardı ama şükür olmadı. Genel cerrah nasıl sagmamız gerektiğini süt damarlarını eşime gösterdi ilaçla birlikte iki günde kesildi ama dediğim gibi öncesinde mastit oldum antibiyotik olmasaydı zor olcaktı
BOLAHENK Sevimliannee Ben şimdi bir tane ilaç aldım ve araya hafta sonu girdi nasıl yapıyım sizce antibiyotik de almam gerekiyor ya
MIRACAYAZINANNESI Sevimliannee doktor banada dostinex 8 tablet verdi ama henüz başlamadım çünkü süt kanallarım tıkandı gogsum şişti acile gittim antibiyotik verdi. 2 gündür antibiyotik kullanıyorum. Bitince sütü keseyim dedim. Siz antibiyotikle beraber kullandım demissiniz. Bu ilaç içerken başka ilacın kullanılmaması gerekiyor diye biliyordum. Sütü kesmek için ilaca başlayım mi sizce antibiyotiği içerken. Gogsumun bazı yerlerinde minikte olsa tıkalı yerler var. Doktor ilaca başlamadan son kez sağ ilaca baslayinca sağmayacaksın demişti. Çok uzun oldu kusura bakmayın ☺
Sevimliannee BOLAHENK kutuda 2 tane ilaç bar ya 2 gün sabah aksam yarım yarım içtim mastit olup kanallar tıkanmasın diyede antibiyotikte kullandım sütüm kesilene kadar ilacı içtim antibiyotik bitene kadarda antibiyotiği
BOLAHENK Sevimliannee Benim 8 tane ilaç var 0.5 ml lik, günde 1 tok alınıyor, antibiyotik de almam iyi olur ya hani ama araya hafta sonu girdi, ben yarın özel hastaneye gitsem yazarlar mı ki antibiyotiği
Sevimliannee BOLAHENK canım benim doktorum yazmıstı mastit gecmişimde vardı her doktor yazarmı bilmiyorum ama ben antibiyotik içmeseydim iltihap olurmus doktorunuz varsa arayabilirseniz arayın yada yarın yarım gün çalısıyolar arayıp öyle gidin yazmazlarsa bosu bosuna muayene ücreti ödemezsiniz. Yada diger secenek gögüslerinizin sismeye sertlesmeye basladıgımı anladıgınızda doktora gidebilirsiniz ben bu sekilde atlatmıstım inş mastit olmadan cekilir sütünüz
BOLAHENK Sevimliannee İnşallah dediğiniz gibi mastit olmadan çekilir, eğer yarın çok kötü olucak olursam doktora gider antibiyotik isterim ama umarım gerek kalmaz
Sevimliannee MIRACAYAZINANNESI canım tıkalıysa onları acman lazım yoksa iltihap olusur ben birlikte kullandım doktorum öyle söyledi bi sıkıntıda olmadı
Sevimliannee MIRACAYAZINANNESI evet sagmamak şazım ama rahatsız etmeye basladıgı zaman sagmanız lazım yoksa kanalları tıkıyo
MIRACAYAZINANNESI Sevimliannee doktora tıkalı olduğunu söyledim ilaç bitince gel ultrasonla bakalım dedi. Çok saçma değil mi. Sütünü sağma dedi ilaç içtikten sonra. Napcam bilemedim. Benim ilaç 8 tablet ve yarım yarım içeceğim için 1 aydan fazla surecek