Merhabaaa, bebeğinizle yaptığınız etkinlikleri yazar mısınız, bizlere de fikir olur.. Biz su an 4 aylığız, zeka kartlarına bakıyoruz, geçen postta kitap okumaya erken baslanilmali diye okudum bizde başladık okumaya. Onun haricinde klasik oyunlar oynuyoruz sizler neler yapıyorsunuz anneler :))))