Kızlar aşırı derecede halsizlik ve saç dökülmesi ile doktora gittim. Kan değerlerim hiç iyi çıkmadı doktor OROFERON, COLEDAN D3, EFERMAG verdi. Emzirdiğimi belirttim sıkıntı olmaz dedi ancak ilaçların prospektüsünde emzirirken süte geçtiği yazıyor. Kullanan var mı ? Birde idrar yolunda enfeksiyon var dedi SUPRAX adında bi antibiyotik vermiş kullanmam sıkıntı olur mu 🙄