Dln203 bizim topuk kanında bişey yoktu ama bazı şikayetleri o hastalığa benzediği için test yaptırdık,ter testi 30 larda çıkmıştı, bu sonuca doktor temiz dedi,100 ün üstünde çıkmasını bekliyorlarmış.hatta doktor ter testi genetikten daha önemli demişti, bix yinede genetik testi yaptırdık 3 ay sürdü çıkması taşıyıcı çıkmış bu seferde hangi gen üzerinde olduğu önemli dedi, ter testi yaptırmamızı istedi,oda dediğim gibi 30larda çıktı,doktor hastalık yok dedi..bu arada kızım 9 buçuk aylık olmuştu.
Rabbim herkese şifa versin,benim kızım şu an 11 aylık 2 aylıktan beri bu şüphe ile yaşıyorum psikolojim bozuldu diyebilirim,öyle inşallah temiz çıkar, şikayeti varmı kilo alımı falan nasıl