Merhaba kızlar 1-2 ay sonra işe başlayacağım bebeğime kayınvalidem bakıcakta mama ısıtıcısı kullananlardan fikir almak istedim.. sütümü sağıp vermeyi düşünüyorum nasıl yapıcak? Buzdolabından sütü çıkarıp biberonla direk belli derecede hazır ediyor mu?kullanışlımı☺️