Ocak yanında erzak dolabım var herşeyi yeni aldım erzak kutularına boşalttım içine defne yaprağı ve tuz koydum gelin görün ki 2 hafta da hepsinin içinde kurt var. Herşeyi attım. Annem Ocak yanı sıcak olduğu için kurtlanır uzak başka bir dolaba koy diyor, kayınvalidem buzdolabına koy diyor. Siz erzaklarınızı nasıl saklıyorsunuz?