Selam kızlar.. kızım 16 aylık 4. Ayımız dan beri gözümüzde kayma var. Ameliyat olması gerekiyor . Biz gibi olup doktor önerisi olan yada tecrübesi olan var mı ? Gözlük verildi gözünün hipermetrop 7 numara olduğu söylendi. Ama gözlüğü zorla takıyor en fazla 5 dk. Bilgisi deneyimi olan yazabilir mi? 🙏