Kizlar hepimiz bebeklerimiz konusunda cok hassasız beni cok iyi anlayacağınızı düşünüyorum az once kaynanamlar bizdeydi bebegi seviyodu oglum 2ay 12 gunluk boynunu tutmadi bebegi tutarken o da birden one dogru atti cok korktum hemen kostum agliycaktim nerdeyse kaynanam da isteyerek yapmadi belki ama cocugu hep bi tuhaf tutuyo basini desteklemiyo soyliym diyorum kırılır diye korkuyorum ama saglik bu bidaha yaparsa guzellikle uyarmayi dusunuyorum ama simdi icimde bi korku oldu acaba bi sorun olurmu ne biliym boynuna beynine bi zarar gelmismidir Allahim ya cocuk buyuyene kadar ben olecem sanirim kalbimde hep bi korkuyla yasamaktan...