Mircet Nilinannesiii ben kuzenimden duymuştum o tavsiye etti yazın dut yapraklarını toplayıp kurutmuştum çörek otu rezene kimyon bide dut yaprağı kurusunu kaynatıp içiyorum çay gibi tadı hiç fena değil eğer varsa humana stil tea da atıyorum bi kaşık denediğim çayın içine.Çay içmek istemediğim zamanlar yoğurdun içine katıyorum öyle tadı hiç anlaşılmıyor hele meyveli yoğurtlarda falan hiç bu arada bende üsküplüyüm😘😁🤩
KuzeyRuzgari Nilinannesiii Sağıma alışkın olmayan memeden süt çıkmaz. Bebeğiniz yanınızdaysa ve ikinizin de herhangi bir sağlık probleminiz yoksa sağmanızı önermem. Bebeklerimizin çeneleri sağım makinelerinden daha daha güçlüdür. Siz sütüm gelecek mi gelmeyecek mi diye düşünmek yerine sürekli her istediğinde emzirin inanın sütünüzün arttığını göreceksiniz.
ebru-zeyno 4 aydır bütünleştik sağma makinesi ile 😬bi ara birden gitti sütüm ama ben sağmaya devam ettim yediklerime ve suyuma da dikkat ettim sağdıkça geri geldi sütüm çoğaldı çok şükür. Pes etmeden sağın bırakmayın ❤️
KuzeyRuzgari Nilinannesiii Bence bu strese girdiğimiz için sütünüz gelmiyor Hani hiç düşünmeden emzirmeniz gerekir. Benim şu an 2 yaşında oğlum ilk başlarda Ben de çok zorlanmış tım ama asla bırakmadım Mama da vermedim her arandığında emzirdim ve çoğaldı. Şu an 3 aylık bir kardeşi var hem 2 yaşındaki oğlumu hem küçük oğlumu emziriyorum. Yanlış anlamayın öyle çok çok sütümde yok ama hiçbir zaman sütüm gelmeyecek diye stres yapmadım. Eğer Facebook kullanıyorsanız emzirme Akademisi diye bir grup var oradan size yardımcı olurlar bu konu ile ilgili
ElifAda2508 Arnavutların inatlarııı 😅 eşim Arnavut Üsküplü kızım da 2 aylık şimdiden o kadar inat ki anlatamam 🙄 Bebeğiniz emmiyor mu o yüzden mi sağıyorsunuz çoğalsın diye mi ? Rezene çayı da işe yarıyor denemediyseniz eğer deneyin derim 🥰
Nilinannesiii KuzeyRuzgari ya benim ilk ay 10 cocuk emzircek kdar sutum vardi birden gitti hatta gittigi gun asiri temzlik yapmistim cam kapi falan sonra ne kendine gelebildi ne ben getirebildim stres cok yaptim ama sonradan duzellttim kendimi bilmiyorum artik niyeyse duzelcek ins
Nilinannesiii Mircet still tea bendede var esime yazdim zaten bulmadan gelme diye simdi 😅😅 insallah iyi gelir sende shiptarsin demek😅😅