Olmadı çok şükür. Bitkisel boyalara da kanma çünkü onlar da boya sadece kimyasalı biraz daha az normal boyadan.Hani ben sana git de boyat diyemem ama ben boyadım bir sorun yaşamadım.Çoğu arkadaşım,tanıdığım insanlar da boyattılar.Sadece ben 6 ay geçmesini bekledim.Niye bilmiyorum ama doğru zaman o zaman gibi geldi..