Rezzan Merhaba güzel anneler☺️ Bebeğim 1 yaşında ve sürekli kabız durumu var bu durumu nasıl düzenleye bilirim? İlaç veya ne yedirmem gerekir genel olarak bilgi verirseniz sevinirim.
Bulutbey Rezzan merhaba. Kabızlık sorununuzu çözebildiniz mi? Oğlum 11 aylık yaklaşık 2 aydır (diş çıkarma başladığından beri) kabız. Şurup kullanıyoruz 2 haftadır ama fayda etmiyor. Artık şaşırdım ne yapacağımı.
AylinYalin lifli besinler mesela kabak pirasa bulgur bal kabagi ispanak gibi seyler yedire bilirsiniz
Rezzan Bulutbey malesef çözemedik. Kuru kayısı buna benzer şeyler yedirdiğimde düzene giriyo ama bıraktığım zaman gene aynı
Elifsmotherr Bulutbey Merhaba kabızlık durumunuz düzeldi mi? Aynı problemleri yaşıyorum kızımda. 2 tane köpek dişi çıkıyor ve hep kabız😢
Bulutbey Rezzan artık çığlık çığlığa yapılan bir parça kaka kabus oluyor çocuğa. Umarım hepimizin bir an önce düzene girer. Poposuna bazen zeytinyağ bazen anestol ve fito krem sürüyorum. Siz sürüyor musunuz?
petitehatunn kızım da aynı. resmen bununla yaşar olduk. çok emer. su da çok içer yemesi de inanılmaz azdır toplasan gün içerisinde 5 yemek kaşığı yemeklerden yemişliği vardır ama kabız hep kabız🤦🏾♀️
Bulutbey petitehatunn ben oğluma suyu çok içirmiyorum. Oynuyor sürekli ağzına alıp geri fışkırtmayı öğrendi.
Bulutbey Elifsmotherr 2-3 günde bir ağlayarak yapmaya çalışıyor. Biogaia kullanıyoruz ve beslenmesine hala ekmek un patates havuç koymuyoruz tam düzelmedi yani. Ama 10-12 gün sürmüyor artık