Melinamm Kizlar iki gundur sirtim cok kotu. Korkuyorum da korona degilimdir İnsallah. Bebegimi son 1 haftadir yatagimizda egilerek emziriyorum acaba ondanmi? Sirtim cok kotu 😔 sizde oldumu boyle birsey? Doktora da gitmek istemiyorum simdi
Esincagan Melinamm benim de sırt kemiklerim çok ağrıyor az önce post paylaştım orda bi iki kişi korona belirtisi demiş inşallah değilizdir
Sefalarlahayat Melinamm Bende aynı durumdayım artı olarak baş agrım ve sağ boşlugumda agrı var dün akşam test verdim inşallah korona değilimdir 😞
Melinamm Esincagan bende sirti kemikleri degilde direk sirtimin tam ortasina bisey batiyor sanki 😔 cok morelim bozuk ya bebegimi kaldiramiyorum da napcam boyle
Esincagan Melinamm benim omuzlarımın alt tarafındaki kemiklerim onun aşağısı makat tarafı ve dizim çok ağrıyor
Melinamm Sefalarlahayat gecmis olsun insallah degilizdir canim :( ben test vermek istemiyorum ya nebilim. Cok acitiyorlar canini insanin. Gerci bilmiyorum eger gecmezse gidicem bende cok kotu batma var sirtimda
Sefalarlahayat Melinamm teşekkür ederim ❤️ Hiç öyle acıtıyorlar diye düşünme benim bu 2. Yaptırışım ikisindede canım hiç yanmadı biraz geniz yanması oluyor o kadar. Yaptır enazından için rahat eder canım