NurNaz Evet aynı. Şuan 2.sınıfa gidiyor. Hatta başını okşayan insanı bile yakın görüp lap lap anlatıyor ne olup ne bitiyorsa. Otobüste dahi yabancılara annem babam böyle şöyle yapıyor, evde şöyle oluyor diyor. Bizim evde bişey olsa görse duysa otobüstekilere onuda anlatıyor. Okulda öğretmeninede anlatmış bi kaç kere.