Kubraoz15 Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 buçuk aylık alt iki dişleri çıktı bugün farkettim üst iki dişi de geliyor fakat ön dişlerin değil onun yanındakiler. Acaba bebeği böyle olan var mı dişlerin sırası ile mı çıkması gerekir?
SiyahBeyaz Kubraoz15 evet olabilir bir sıkıntı olmaz diye biliyorum yeğenimin de öyle oldun sonra güzelce tamamladı
Essila Beni kızımın da ilk olarka üst in dişinin yanları çıkmıştı bende çok şaşırmıştım araştırdım doktorda sordum sıkıntı olmaz dediler dert etme sende