Rabissssss Tavsiye edeceğiniz bir marka var mi hero baby iyi mi ikizlerim icin gece en azından 2 saatte bir uyanmasalar daha tok tutsa diye kullanacağım
Dilara_Ada5747 Rabissssss bende kullanmak isterim bende geceleri hep ayaktayım nasıl veriyorsunuz kaç kaşık mesela yardımcı olursanız sevinirim
Mysunshines17 Rabissssss Benimkilerde ikiz 4 aylıktan bu yana meme ve mama veriyoruz ama ben geceleri sadece emziriyorum mama pek nadir veririm sütüm az filan olursa..Biz devam sütü kullanıyoruz ,Bebelac Gold memnunuz
Elif4d Rabissssss hipp kullandık ama büyüdüklermde bütçeyi zorluyor biraz bide ikiz olunca daha çabuk bitiyor
-civcivlerim- Ek-istanbul benim de ikizlerim var henüz 2 aylıklar 🥰 arkadaşım ikiz bebekleri için hero baby kullanıyor 3 aylık bebekleei gayet memnun ama 4 saatte bir uyandırıp besliyor yine de
Ek-istanbul -civcivlerim- her ikiside organik iyi markalar ama ben hero baby hiö kullanmadım trendyolda hipp indirime giriyordu hep onu aldım
Ek-istanbul Rabissssss 4ay sonrası iyi geceler olan var elmalı yulaflı o çok güzel kabızlık falanda yapmadı
Mom62636362 Rabissssss sma 1 kullanıyorum ikizlerime mesela 19:15′te bitti beslenmeleri hala uyuyorlar, sağdığım sütümü vericem birazdan