Seremet58 3 ay önce Doğum yaptım ve Doğumdan 21 gün sonra emziriyorum diye düşük dozlu hapa başlattı doktorum daha sonrasında sütüm bitti ve doktorum artık o hapı değil normal değerde olan hapa başlattı TAbleti bitirdim ve ara verdikten 3. Gün adet oldum normalde 6 gün süren adetim 4 günde bitti bende tekrar ilaca başlamam gereken gün ilaca başladım ve şuan 14. Günü ilacımın dünden beri leke şeklinde kan gelmeye başladı peçeteye sildiğimde geliyordu bu sabah baya fazla vardı sebebi ne olabilir? Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim internetten araştırdığımda eğer ilaca yeni başladıysanız ilk aylar normal yazıyor ama yinede başına gelen varsa bilgi verir diye sizlere sormak istedim
Ozge_tml doğum kontrol hapları yapıyo böyle doktorum ilk bi kaç ay yapar vücut alışınca normale döner demişti bende kullanıyorum mcrogynon ilacın adı benimde afetlerim daha kısa sürmeye başladı endişelenicek bi durum olduğunu düşünmüyorum
Seremet58 Ozge_tml cevap verdiğin için çok teşekkür ederim Niye kimse birşey yazmıyor anlamadım şuan yurtdışındayım ve ülkece yine karantinada olduğumuz için doktorumda izinde o yüzden soramıyorum da ilk defa böyle birşey başıma geliyor
Ozge_tml Seremet58 rica ederim canım bu olayı yaşadığım ve doktorumdan bu yönce bilgim olduğu için yazdım yardımcı olabildiysem ne mutlu Çoğu kişi ya dikkatini çekmiyo yada yanlış bilgi vermek istemedikleri için yazmıyolar
Seremet58 Ozge_tml tabi ki yardımcı oldun canım en azından içim rahatladı Devam ederse doktorumla bir şekilde görüşecem