Bende de 15. günden sonra aşırı artış olmuştu. Doktora gittiğimde plesenta parçası kalmış olabileceği söylendi. Benzer zamanlarda mastit de olduğu için hastaneye yatırıldım. Her ikisi için antibiyotik tedavisi aldım. Antibiyotik kullanmaya başlayınca kanama birden durdu. O dönem rahim kendini yeni toparladığı için çok karışık durumda olduğunu o yüzden net konuşamadıklarını söylemişlerdi. Size tavsiyem ateş halsizlik gibi yan belirtiler var mı ona dikkat edin. Herhangi bir enfeksiyon durumu varsa illa belli eder. Duruma göre de doktora gidersiniz geçmiş olsun.