sokomel merhaba. Bebeğiniz kaç aylık. Şu an prima pure kullanıyorum ama eğer pişik sorunu yaşamazsam molfiks soft a geçmek istiyorum. Ama kalıpları prima pure ile aynı mı. Mesela kızım 21 aylık ve kilosu daha 12 bile değil ama 5 numara bez biraz küçük gelmeye başladı. Siz ıkisini de kullanan biri olarak kalıp karşılaştırması yaptınız mı acaba