Dzeyy iki hafta kadar önce kullandık biz de. Çok fena kabız olmuştu bebeğim. Doktorumuzun önerisiyle yarım tüp kullandık, bir buçuk saat sonra rahatladı bebek. Eğer 3-4 saat geçmesine rağmen kakasını yapmasaydı diğer yarımını da o zaman kullanacaktık. Kullanmadan önce ürkmüştüm ama neden kokrtum hiç anlamı bile yok. Çok kolay uygulaması, canını da yakmıyor bebeğin. Doktorunuza danışın, dediği şekilde uygulayın siz de.