Emrem Emel12 11 aylikti canim.dedilerki hemn emeklemez kalkar yürür valla hem geç emekledi.hem geç yürüdü ama şükürler olsun sıkıntısız hiç takma.canim inşallah saglikla o günlerde gelecek
Dilekb Emel12 Biz de emeklemedik. Sonra yaşına yakın sürünmeye başladı. Sonra direk yürüdü. Üzülme yani 10 aylıkken bizde de tık yoktu..
Eylul06 Kusannesi aman takma diyecegim ama anne olmak bunu gerektiriyor ☺️ emekler yada yeni bir gelişim olursa haberleşelim
CemreKerem35 Emel12 emekleme gelişim göstergesi değil o yüzden hiç endiselenme direkt yürüyecek demek ki .