zelam Merhaba arkadaşlar bebeğim için ankarada götürebileceğim memnun kaldığınız doktor var mı? bilginize ihtiyacım var
Mrsde05 zelam wm Medicalpark Keçiören Zeynep Gül halloçoglu ve Dr Selman her ikiside alanlarında gerçekten çok iyi Zeynep hocanın İnstagram hesabından da bakıp anlayabilirsiniz 😊
suhedaa zelam Batıkent Medicalpark’ta Nihan Gökçe 😍 Şeker gibi kadın 🍬🍭 Bir de Engin Bey’i duydum ama randevu almak biraz zor yoğun oluyor.
SenaaTuna zelam merhaba 😊 bende keçiören etlikde,deva hastanesinde ibrahim bey var.ona götürüyorum gayet memnunum.
zelam suhedaa evet engin beyde randevu konusunda sıkıntı oluyormuş duymuştum teşekkür ederim saolasın
Ysmkzlbga Furug kesinlikle ben bu kadar ilgili ve her soruna bıkmadan cevap veren çözüm odaklı birini görmedim ☺️