Btlbrl Benim uzakta olduğu için ancak kameradan görüyorlar ama birşey deseler de eşim siz karışmayın derdi, zaten doğumda da geldiklerinde eşim söyledi karışmayın bu bizim çocuk diye. Siz de eşinize söyleseniz moralim bozuluyor doktor da kiloda sorun yok dedi en azından benim önünde çocuk aç demesinler belki de demezler artık.