Alpaslaninannesii canım zaten ek gıdaya başladığında tabak tabak yedirmeyeceksinki.teker teker herşeyden tattır 3 gün kuralıyla.6.aydan sonrasında çocuk alışmıyor maalesef 😓 kardeşime 6.ayda başladık çok zor oldu,hiç birşeye alışmadı.halada öyle..ama yengem kızına 4.aydan sonra başladı maşaAllah hiç yemek seçmez.bende kızıma 4.ayda tattırmaya başlayacağım inşaAllah 😌