Mrb anneler bugün kızım ateşlendidoktora götürdük boğazı kızarmış diğer kontrolleri de yapıldı şuan 1 yaşında 8.200 gram boyu 72 doktorumuz boy iyi ama kilosu az dedi vitamin başlamak gerek dedi çok endişe ettim gece pek uykumuz yok beslenme olarak iyi olduğumuz da söylenemez şu rahatsızlığını atlatsın 10 gün sonra kan alıp hormonlarına bakalım dedi sizin kız bebeklerinizde durumlar nasıl benim gibi bu durumda olan varmı paylaşabilirmisiniz