Kızlar buyuklerimiz hamile kalınca emzirilmez süt çarpar derler ya bu süt çarpması nasıl bir belirti veriyor çocukta ? Benim yengem hamile kalıp emzirmeye devam etmişti ve emzirdigi çocuğu bir anda sararıp solmaya basladi kilo verdi ve çocuk hala daha çok zayıf kaldı. Bilimsel olarak emzirilir diyorlar ama ben bizzat şahit oldum bu duruma… Size sorum bu süt çarpmasının başka belirtileri varmı çocuk üzerinde kusma vs gibi . Dün de post açmıştım hamilelik şüphem var fakat daha günüm geçmedi bu yüzden test yapamıyorum. Çocuğum birkaç gündür yemeden içmeden kesildi dün gece uykusundan uyandı kusmaya başladı emzirdim emzirdikce daha çok kustu . Grip vs değil gayet iyi bu arada… Yani süt çarpması çocukta kusma vs yapar mı ?
Boş yorum yapacak olanlar hiç yapmasın lütfen 🙏🏻