Geçen hafta huzursuzdu, bu hafta akşam 6 dedim mi katıla katıla ağlıyor. Hiç bir şey yokken karnı tok gazı yok hadi atak haftası falan diyeceğim saatli bomba gibi doktora da götürdüm gazdır gaz diyor allahım sabır ver. Gezdirsen olmuyor uçursan olmuyor çarşafla sallasan olmuyor yorulup bayılıyor artık ağlamaktan aynı durumu yaşayanlar var mı acaba?