Misirekmegii her ne kadar zararlı deseler de , pudra der geçerim ,
erkek bebeğim var doğduğundan beri popo arkasında bahsettiğiniz şekilde önce kızarıklık vardı sonra küçük beyaz sivilceler oldu .
desitin , mustela , kantaron yağı , anne sütü , zeytin yağ , nerdeyse herşeyi denedim , en son pudra derman oldu 🤷♀️ , çünkü kremler bir müddet sonra oradaki deriyi inceltiyormuş , sürekli kullanmamak gerekmiş , pudra da daha kuru durmasını sağlıyor , bide iyice kurulayın , her alt açtığınızda da mutlaka havalandırın biraz
geçmiş olsun , yine de devam ederse doktoruna bi danışın derim 🥰🙏🏼