Mucizem38 iyi de gebelikte göğüs kararmaya başlar ve bebek doğduğunda bu bir süre devam eder, tabiki sonra eski haline döner. Ne kadar psikopat bir kaynana bu.
Ben de ilk gebeliğimde göğsümün kararmasına o kadar alışmıştım ki herkesin ki böyle zannetmeye başlamıştım, kardeşim doğum yapalı 5 yıl oldu, onunkine baktım bembeyaz ve koca memeler minicik kalmış, çünkü artık emzirmiyor ve vücut normale dönüyor.
Kaynana da yıllar geçmiş tabiki sizinkiyle aynı görünemez, aşırı sinirlendim.
Birlikte mi yaşıyorsunuz