Merhaba güzel anneler iki aylık bı bebegimiz var anne sütü hiç almıyor diyebilirim sade mamayla besleyen annelerimiz var mı ve iki aylıktan sonra kaç milimle beslemeye başladınız merak ediyorum bizim oğlan iki ikibucuk saatte bir doksan milim içiyordu son iki üç gündür çok huysuz sürekli ağlamaklı ve meğer acikiyormus tok diye doyurmak aklımıza bile gelmiyordu dün denedik en son meğer açmış bir buçuk iki saate düştü ve doksan milim yetmez oldu doktorumuzda mamanın miktarını arttirabilecegimizi söyledi böylelikle uykuya daha kolay dalmaya başladı sizler nasıl bir yol izlediniz ?