Miniktavsan Ya kızlar ek gida tadımlardayız şu sıralar. İlk günden beri çocuk kakasını yapmıyo zeytin yağı falan içiriyorum anca öyle 3 4 günde bir yapıyo. Öncesinde günde 2 kere kaka yapardı. İlk ek gıda tadımında 6 gün sonra zeytinyağı içirdim de yaptı. Anlamadığım kabız gibi de değil karnı şiş yada sert değil ama 3 4 gün yapmıyo kakasını. Şimdiye kadar yoğurt havuc kabak elma patates yedik. Hiç birinde değişmedi durum. Sizlerde de oldu mu ne yapmalıyım sizce
AyeYldrm Havuç da kabız yapabiliyormuş aklınızda olsun. Aynı sorun ek gıdaya başladığımızdan beri bizde de var 😔
Alyask AyeYldrm ya havuç muu bız de kabızız sebze corbası ıcıyo kızım bende dıyorum çorba nıye kabız etsın havuç dan sanırım 🤦♀️
Miniktavsan Alyask benim tadıma basladığım ilk günden beri var havuçtan sonra olmadı yani kabakla yoğurtla basladık onlar da kabız yaptı aslında kabız gibi değil ıkınmıyo zorlanmıyo hiç sadece yapmıyo kakasını