OmerAlp03 Arkdaşlar ek gıda başlangıcında meyve püresi yaparken meyveleri direk cam rendede rendeliyormuyuz yoksa elma vs gibi sert elmaları önce haşlayıp sonra rendelememiz mi gerekiyo? sizler nasıl yapıyosunuz?
iremceren OmerAlp03 yumuşaklarda direk rende sertlerde biraz yumuşatp rende yapmştm bn elmaya herkes çiğ hali riskli demişti 😬
Ada2020 OmerAlp03 ben de direk cam rende ile yapıyorum . Haşlamaya gerek yok ki zaten su gibi oluyor meyve cam rendede