Mom263 benım bebegim 5bucuk aylık ben 1 haftadır mama sandalyesine koyuyorum biz yemek yerken yanımızda duruyor. Tabi yanlışmı dogrumu bilmiyorum 😁oğlumda tam dönmüyor ya sağa dönüyor yada sola dönüyor . Zaten tam dönmesi erken hani öyle biliyorum. Hersey yavaş yavaş işte😬desteksiz oturamıyor hemen yere düşüyor 🤦♀️Ben acele etmiyorum herseyin zamanı var 🥰sende acele etme akışına bırak , kafana takmamalısın. Bu uslu hallerin tadını çıkar🐣