elfozyil Var mı böyle olan arkadaşlar ? çözüm bulabildiniz mi? sadece uyurken memeyi veriyorum. Ayımıza girdik 600 gram almış bu ay 🥺
Damla1papatya elfozyil canım bazı durumlarda meme reddi olur geçer benimde olmuştu aylık 500 gram ve üzeri normal
NefesAysamm elfozyil aynı biz benim kızımda 3 aylık red etti mama ya döndük tabi mamayı da almadı 4 tane değiştirdim şuan bebelak ı sevdi ama suyla da içmek istemiyor sütümü sağıyorum bir ölçek mama atıyorum öyle severek içiyor minnoş kızçem
elfozyil Damla1papatya 1 ay falan oldu canım bu huyu :( valla hiç geçecek gibi gelmiyor. Diğer aylar 900 falan alıyordu acaba bu red olayından sonra mı böyle oldu diyorum🥺