Gunesimmmm
bebeyatmaz mı kullansanız 😊
Deniiiizzzzz
[bilinmeyen] aynı sorun bizde de var oturmak istemiyor hep ayakta durmak istiyor oturunca geri atıyor kendisini kalkmaya çalışıyor ya da
Pgyilmaz
[bilinmeyen] zorlamayın ☺️ İnanın istekleri zırt pırt değişmeye devam edecek ☺️ Benimki 9,5 aylık, o aylarda öyleydi, 6,5-7. ay gibi tekrar oturma isteği başladı. Birkaç güne de desteksiz oturuverdi.
Pgyilmaz
[bilinmeyen] ay yook, unuturlar mı hiç... o ileri gitme isteği bi iyice ağır bassın, bakın herşeyi nasıl pıtır pıtır yapıyorlar. ☺️