Deletedmom44 ek gıdaya gecen aralık ayında geçmiştik. Ben her gün öğlenleri yarım çay bardağı falan içirirdim. Bazen sadece ıhlamur, bazen ıhlamurun içine elma, ayva , kuru kayısı gibi ufak bir parça tad vermesi için meyve katardım. Şeker hiç kullanmadım :)