Bebegim 5 ay 8 gunluk bir suredir emmede skinti var az emiyor hemen birakiyor ek gida vermiyorum sutumu sagip veriyorum bazen iyi iciyor bazen onu da icmiyor.1ayda 150 gr almis sadece suan 7kg ve ben caresizim cunku sebze corbasini tukurdu icmedi kan idrar temiz cikti.dis skintisi var.lutfen neden olabilir fikir verin kilo vercek zaten zayif lutfennnn!!!!