Kızlar bebeğim 4 ay 5 günlük Aptamil mama kullanıyoruz 1-2-3 aylıkken o kadar severek içiyordu ki ona kalsa 120-160 ml mama içerdi şimdi 4 aylık 90 ml zor içiyor 90 ml yapıyorum 60 Ml içiyor doyuyor gibi ağzında oynuyor biberonla ısırıyor gibi sizce neden böyle yapıyor ya ???? Mamayı mı değiştirmeliyim