Merhabalar, herkese günaydın 😌
11 günlük bebeğim var ve göğüs ucum yoktu diye birkaç gün emzirmekte çok zorlanmıştım. Sağ göğsümü tutturmayı başardım, hatta solu da tutturdum gibi ama kızım solu emmek istemiyor hep sağdan emmek istiyor. Gündüz yine biraz sol tarafı verebiliyorum ama gece sağ memeden başka veremiyorum. Bugün fark ettim ki sol göğsüm daha küçük kalmış ve sağdığımda daha az süt çıkıyor.
Bu durumu yaşayan var mı, ne yapabilirim bunun için?