Sndskrsn 6 aylık bebeğim var karnı tok olduğu halde sofraya saldırıp herseyi yemek istiyor ya herseyi normal mi
duygukoc Sndskrsn karnı toksa neden yemek istesinki ☺️Belkide damağı falan kaşınıyordur ağzına birşeyleri sokmak istiyordur
3838 Sndskrsn Benim kızım da oyle sanırsam diş problemi😬 sureklı agzında bısy olması lazım gıbı davranıyor bızde bygn tam 7 aylık olduk bakalım ne zamana kadar boyle gıdecek
elmaliturtam Sndskrsn onlar açlıktan değil meraktan keşiften yapıyorlar her şeyi ağızları ile keşfediyorlar çok normal
Zeynephatice Sndskrsn bizimkide hep öyle hem doyduklarını bilmiyorlar hemde ağızlarıyla nesneleri tanımak için yapıyorlar
Etmeninannesi Sndskrsn Tok olduğu halde yemek için neden yapsın öyle bisey 😂 merak ettiği için yapıyor keşfetmek için
minikbirbal Sndskrsn benimki de öyle ben çözümü mamasını bizimle beraber yedirmekte buldum ozaman rahatlıyor 😂
Mirosum Sndskrsn aynı bizde böyleyiz karnını doyurup sofraya oturuyorum sanki 10 saattir açmış gibi saldırıyor yoğurt koyuyorum ona da yiyor gören hiç doyurmadık zannedicek o derece 🙊🙊😃
serebro Sndskrsn açlıktan çok artık biseyler yenildiğini vs farkında ve keşfetmek istiyor bence. Benim oğlum da 6 aylık bu zamana kadar pusette sessizce oynar yemek yememizi beklerdi simdi sürekli ağlıyor ve kucağıma alıp masayı karıştırmak görmek istiyor 🙂
Mirosum Sndskrsn zor doyurcaz bunları biz😂 yediği kadar kilosu da olsa amenna görsen bu mu saldırıyor masaya dersin 😂