EmrhanDfne Kızlar bebeğim 2 aylık. Pazartesi hastaneye yattı. Salı akşamı çıktık. Buhar ve antibiyotik tedavisi uyguluyoruz. Salı gününden beri ara ara bacakları titriyor. Yani sinir boşalması gibi nasıl anlatsam bilmiyorym ama çok korkuyorum bişey mi oldu anlamadım. Randevu aldım doktora götüreceğim ama böyle bişey yaşayan var mı. Yani hastaneden sonra oldu. Ona mı bağlamalıyım yoksa normal mi nolur bişey söyleyin 🥺😔
[silindi] EmrhanDfne cok gecmis olsun, hicbir fikrim yok umarim onemli birsey degildir, post ustte kalsin, ama dediginiz gibi sinir bosalmasi gibi bi durumda acile mi gitseniz ilaclar yan etki yapmis olabilir mi? Tekrar cok gecmis olsun
qulistann EmrhanDfne canım bizde aynisini yasadik buhar ve antibiyotik tedavisi aldi 40 gunluktu hastanede yattik bi kac gun sürdü sonra düzeldi
Dilekk31 EmrhanDfne korkmayin benim bebegimde dogdugundan beri oluyor gaz oyle yapiyor dedi doktor. Kizim 2 ay 18 gunluk
EmrhanDfne AselAda bronşit olmuş o yüzden. Ama ayağından damar yolu açmaya çalıştılar açamadılar. Acaba dedim ondan mı oldu bişey mi yaptılar 😔
Aysglaybak EmrhanDfne Grip, nezle, bronsiolit, orta kulak iltihabı gibi hastalıklarda olabiliyomuş hastalık geçince düzelir. Ayağını tuttuğunda durmuyosa o zaman nöbet geçiriyo olabalir duruyosa normal
qulistann EmrhanDfne inan bende bilmiyorum canim cok korkmustum ama gecti suan yok cok sukur bizde bronsit olmus denildigi icin yatmistik o zaman hastanede henuz cok kucuk gucsuz olabilir toparlar insallah kendini