Bu akşam ben de vermek istiyorum kendi kendime ama iki üç sorum olacak. Bu arada bebeğim 6 ay 21 günlük, emerek uyuyor.
1)ben yanına sandalye çekip ağladıkça yüzünü gözünü okşamayı planlıyorum. Kucaklamak ve konuşmak süreci uzatır sanırım, siz ne dersiniz?
2)mesela gece o şekilde uyudu diyelim. Beslenmeye kalktığında emerek uyuyup geri dalıyor. O saatte çocuğu uyandırıp öyle mi koyayım yatağa yoksa gece beslenmesi açısından sorun olmaz mı?
3)son olarak gece uyudu ya, gündüz uykularında da o şekilde mi uyutmalıyım hemen sabahında falan?