Yasemin58 Kızlar ek gıda sürecinde kullanıyor musunuz?doktorunuz tavsiye ediyor mu?fazla t uketilmesi erken ergenliğe sebeb oluyormus galiba öyle birşey duyan varmı?
Etmeninannesi Yasemin58 6.ayından beri kullanıyorum oğluma 13 aylık oldu hiç bir sıkıntı yaşamadım hem kan değerleri içinde gayet iyi
Zeynep35_ Yasemin58 hıc duymadım doktorumjz ozellıkle sordu kullanabılırsın dedı wefood markasının kullanıyorum haftada 3 kez falan verıyorum
Violet Bende kan ilacı kullanmıyorum onun yerine günde bir çay kaşığı üzüm pekmezi veriyorum. Keçiboynuzunu bilemedim ama
strongMom Violet 2 ay düzenli kullandım kan ilacını hiç bi işe yaramadı sabahları çay kaşıgı ucuyla pekmez veriyorum
Antalyali Hiç duymadım.bunu ben günde bi çay kaşığı kadar meyvesine katıyorum bence öyle bisey yok demir sonuçta niye fazlası ergenle neden olsunki