Birannebirbebekkkk benim şahsi görüşüm”serum fizyolojiği ne kadar çok kullanırsan o kadar sık ve çabuk doluyor bebeğin burnu.”
Kısır döngü gibi. Temizledikçe doluyor, doldukça temizlemek zorunda kalıyorsun. Bebeğin burnundaki sillere ;burundaki mukusu tutup katılaştırıp sümük yapması için fırsat vermiyoruz aslında. Tabiki nefes alamayacak kadar kötü durumdaysa temizlenmeli ama hastalık harici durumlarda hapşırarak öksürerek bebek kendi açabiliyor tıkanıklığı :) siz bir kaç gün hiç temizlemeyin, sadece burnun ucuna gelen sümüğü alın. Nefes problemi devam ederse doktoru incelesin. Belki geniz eti vs vardır.