Melanne Hangi düzeyde olduğunu bilmiyorum lakin şuan bile genel olarak besinlere alerjimiz var az az veriyorum bazen ara veriyorum bazen hiç vermiyorum. 3. Ayda başladı süt alerjimiz. 6. Ayda bitti. Meme emmediği için smilac diyet mama kullandık. 6. Aydan sonra emmeye başlayınca kestim mamayı.Zaten belirtileri de olmayınca geçtiğini anladım alerjinin.