NAZBAL benim oglum da öyle. Her sabah 5:30/6 arasu artık aglayarak uyanır emzirirken uyuyakalıyo ondan sonrada göğsümde uyutuyorum bir haftadır böyle uyuyo benim için zor oluyo yarı oturur vaziyette belim boynum cok agrıyo ama ogluma kıyamıyorum kaliteli uykusu zaten yok gece boyu ıkınarak uyuyo sabah artık dayanamıyo aglıyo bari 2 saat rahat uyusun diyorum hatta şuan bile göğsümde uyuyo 2 ay 14 günlük oglum