sedaykn Bebeğim 18 aylık geçen hafta odasını ayırdık. Ama her şey daha kötü oldu. Gece 2 kere uyanırdı 5 e kadar çıktı. Sabah 9 a doğru uyanırdı. 7 de uyanmaya başladı. Lütfen bu geçici bir durum deyin. Acaba alıştıkça düzene girecek mi 😔
sedaykn ozgiltrr Kararlı olmaya çalışıyorum hatta pes etmeyeyim diye yatak odasındaki park yatağı bile kaldırdım ☺️ Bakalım inşallah alışır. Meme diye bağırıyor hep uyanınca sanırım emzirmeyi kesmeden zor olacak